Показать сообщение отдельно
Старый 01.09.2017, 13:40   #3077
UO5OQ
ADMINISTRATOR
 
Аватар для UO5OQ
 
Регистрация: 01.01.2011
Адрес: www.UO5OQ.com
Сообщений: 14,620
Вес репутации: 10
UO5OQ has a reputation beyond reputeUO5OQ has a reputation beyond reputeUO5OQ has a reputation beyond reputeUO5OQ has a reputation beyond reputeUO5OQ has a reputation beyond reputeUO5OQ has a reputation beyond reputeUO5OQ has a reputation beyond reputeUO5OQ has a reputation beyond reputeUO5OQ has a reputation beyond reputeUO5OQ has a reputation beyond reputeUO5OQ has a reputation beyond repute
Отправить сообщение для UO5OQ с помощью ICQ
По умолчанию Re: iPhone удаление блокировки iCloud "Найти iPhone" (Apple ID)

Цитата:
Сообщение от ganjabek Посмотреть сообщение
Coverage Status: Out Of Warranty (No Coverage) Loaner: N * Final Repair coverage is determined at the part level. * GSX indicates that this product is out-of-warranty. If you or the customer believes the product is within its warranty period or covered by an AppleCare Extended Service Agreement, upload a proof of purchase.

. Пояснения полученной информации можно найти в теме на Форуме поддержки пользователей: http://www.uo5oq.com/forum/showthread.php?t=3010

и что это значит ?
Я думаю, что вот это - Next Tether Activation Policy Description: Blacklist или Chimaera Device Policy
UO5OQ вне форума   Ответить с цитированием